Lietošanas noteikumi
SIA «Parīt Būs» (turpmāk tekstā “Pārdevējs”) nodrošina vietnes skolotajam.lv funkcionēšanu, piedāvājot preces un pakalpojumus. Lūdzam, izlasīt šos noteikumus pirms izmantojat Pārdevēja sniegtos pakalpojumus. Izmantojot Pārdevēja pakalpojumus, Jūs piekrītat šiem noteikumiem.
1. Vispārīgie jautājumi.
1.1. Noteikumi nosaka Pārdevēja un Pircēja tiesības un pienākumus, saistības, preču iegādes un apmaksas kārtību, piegādi, pretenziju iesniegšanas un izskatīšanas kārtību.
1.2. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies, ja Pircējs nav iepazinies ar šiem Noteikumiem.
1.3. Pircējs ir atbildīgs par precīzas un pilnīgas informācijas ievadi skolotajam.lv vietnē. Pārdevējs nav atbildīgs par sekām, kas radušās, Pircējam neprecīzi ievadot datus.
1.4. Pircējs nedrīkst izmantot skolotajam.lv:
1.4.1. krāpnieciskos nolūkos, nelikumīgā darbībā;
1.4.2. radīt darbības traucējumus.
1.5. Pārdevējs patur tiesības apturēt pakalpojumu sniegšanu Pircējam, ja ir pārkāpti šie lietošanas Noteikumi vai jebkuri saistītie likumi un/vai noteikumi.
2. Saziņa.
2.1. Izmantojot Pārdevēja sniegtos pakalpojumus, Pircējs un Pārdevējs sazinās elektroniski, nosūtot e-pastus. Saskaņā ar šiem Noteikumiem Pircējs piekrīt saņemt informāciju un citus paziņojumus no Pārdevēja elektroniskā veidā, ja vien likuma prasības neprasa atšķirīgu saziņas veidu.
2.2. Ar pārdevēju ir iespējams sazināties telefoniski, zvanot pa tālruni 26598321.
3. Autortiesības.
3.1. Viss skolotajam.lv saturs pieder Pārdevējam un ir aizsargāts ar Latvijas Republikas autortiesību likumiem.
3.2. Bez Pārdevēja rakstiskas atļaujas Pircējam aizliegts kopēt vai izplatīt jebkuru skolotajam.lv satura daļu. Bez Pārdevēja rakstiskas piekrišanas Pircējs nedrīkst publicēt jebkuru skolotajam.lv informāciju (piem., skolotajam.lv cenas un preču aprakstus).
4. Līguma noslēgšana.
4.1. Pasūtot caur skolotajam.lv, Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastā apliecinājumu «Piegādes apstiprinājums», ka pasūtījums ir saņemts ar Pircēja pasūtījuma datiem. Šī apstiprinājuma mērķis ir informēt, ka Pircēja pasūtījums ir saņemts.
4.2. Pirkuma līguma noslēgšanas brīdis ir «Piegādes apstiprinājums». Pircējam ir tiesības bez maksas atcelt savu Pasūtījumu pirms «Piegādes apstiprinājuma» saņemšanas jebkurā brīdī.
5. Pasūtījuma anulēšana, preces atgriešana un atteikuma tiesības.
5.1. Pircējam ir tiesības anulēt savu pasūtījumu līdz «Piegādes apstiprinājuma» saņemšanai, par to paziņojot e-pastā [email protected], norādot pasūtījuma numuru.
5.2. Izņemot šo noteikumu 5.5. punktā norādītos gadījumus, Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā no preču saņemšanas datuma, un šajā gadījumā Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta Noteikumiem Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, Pircējam ir tiesības atgriezt saņemto preci, nesniedzot nekādu pamatojumu, nosūtot informāciju ar e-pasta starpniecību.
5.3. Pircējs nosūta preci atpakaļ Pārdevējam ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja Pārdevējs saņēmis atgriezto preci šo 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas. Gadījumā ja Pārdevējs Pircēja atgriezto preci nesaņem šo 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas brīža, tad atgriežamā prece netiek pieņemta.
5.4. Pircējam ir tiesības apmainīt preci pret citām precēm 14 kalendāro dienu laikā, nosūtot informatīvu paziņojumu uz Pārdevēja e-pasta adresi, norādot pasūtījuma numuru.
5.5. Preču atgriešana neattiecas uz preci, ja tā jau sākta lietot ar redzamām lietošanas pazīmēm.
5.6. Atgrieztajai precei ir jābūt tādā pašā komplektācijā, kādu to saņēma Pircējs. Ja prece ir iegādāta akcijas laikā, kurā precei tika pievienota vēl kāda prece, Pircējam ir jāatgriež viss komplekts (t.i., visas preces, kas tika piegādātas).
5.7. Atgriešanas gadījumā, prece jānosūta uz adresi: SIA “Parīt Būs”, Budeskalnu iela 19, Salaspils, LV-2169.
5.8. Noteikumu 5.1. punktā aprakstītajā pasūtījuma anulēšanas gadījumā vai 5.2. un 5.3. punktos aprakstītajā preču atgriešanas gadījumā, Pircējam tiek atgriezta iemaksāta summa. Ja produkcija tiek atgriezta pēc Pircēja vēlmes (tai nav bojājumu un atbilst skolotajam.lv sniegtajam aprakstam), piegādes izmaksu summa netiek atgriezta. Preces atgriešanas gadījumā naudas summa tiek atgriezta uz Patērētāja norādīto bankas kontu ne vēlāk kā 10 (desmit) darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs saņēmis atgriezto preci.
6. Preces neatbilstība līguma prasībām, preces atgriešana.
6.1. Pārdevējs garantē, ka Prece būs kvalitatīva.
6.2. Ja Pircējs saņēmis preci un tai ir vizuāli defekti, kas radušies ražošanas vai transportēšanas procesā, tad Pārdevējs labošanu veic bezmaksas un arī atkārtotu piegādi Pircējam veic bezmaksas.
6.3. Preces labošana netiek veikta, ja ir konstatēta šķidrumu nokļūšanas pēdas uz preces, ja pircējs pats veicis labojumus piegādātajai precei vai trūkumi ir radušies preces neatbilstošas izmantošanas rezultātā vai preces nolietošanās notikusi tās normālas lietošanas rezultātā. Labošana netiek veikta arī, ja:
6.3.1. Precei, kurai nepieciešams novērst vizuālus bojājumus, kas radušies ražošanas procesā netiek iesniegts pirkuma apliecinošs dokuments vai šie dokumenti ir rediģēti, bojāti vai nav salasāmi;
6.3.2. preces dizains ir patvaļīgi mainīts neatkarīgi no tā, cik kvalitatīvi vai cik lielā apjomā izmaiņas ir veiktas, vai, ja preces remontu ir veikusi cita darbnīca, kuru nav pilnvarojis Pārdevējs.
6.4. Lai saņemtu labošanas pakalpojumus, Pircējam ar pirkuma apliecinošu dokumentu, iepriekš vienojoties ar Pārdevēju, jāatgriež prece ar kurjerpakalpojumu kompānijām.
6.5. Ja prece neatbilst prasībām bojājumu gadījumā, Pircējam ir tiesības pieprasīt preces labošanu vai aizstāšanu ar līdzvērtīgu, kas atbilst prasībām vai anulēt pasūtījumu un atgriezt prasībām neatbilstošo preci Pārdevējam.
6.6. Preces, kas neatbilst prasībām, atgriešanas gadījumā, tiks veikta summas atmaksa. Nauda tiks ieskaitīta uz Pircēja bankas kontu ne vēlāk kā 10 (desmit) darba dienu laikā no brīža, kad prece ir atgriezta Pārdevējam.
6.7. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks izskatītas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā (PTAL) noteiktajām normām un atbilstoši reglamentējošajām Ministru kabineta noteikumu Nr. 631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām.
7. Pretenziju iesniegšanas kārtība.
7.1. Pārdevēja iegādātajām precēm pretenziju iesniegšanas termiņš ir 30 (trīsdesmit) dienas no to iegādes brīža.
7.2. Pretenziju var iesniegt ar nosacījumu, ka prece ir izmantota tikai tai paredzētiem mērķiem. Ja defekts ir radies ražotāja vainas dēļ, tiks segti visi izdevumi, kas saistīti ar materiāliem un remontu. Kompensēšanai netiek paredzēti bojājumi vai zaudējumi, ja tādi radušies ārējo apstākļu ietekmē (piem., mitrums).
7.3. Lai iesniegtu Pretenziju, ir jābūt saglabātam par preces iegādi apstiprinošam dokumenta oriģinālam.
7.4. Tiesības iesniegt pretenziju neattiecas uz bojājumiem, kas radušies pēc tās nodošanas Pircējam, preces nepareizas izmantošanas rezultātā vai gadījumos, kad prece tiek izmantota tai neparedzētiem mērķiem.
7.5. Lai iesniegtu pretenziju, Pircējam jāraksta ziņa uz e-pastu: [email protected].
8. Preču pieejamība, cena un informācijas precizitāte.
8.1. Visas preču cenas Pārdevēja mājaslapā ir norādītas, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā. Piegādes izmaksas ir iekļautas atsevišķā cenrādī.
8.2. Ja prece ir pasūtīta par nepareizu cenu un pareiza cena ir augstāka, nekā cena Pārdevēja piedāvājumā, Pārdevējs sazinās ar Pircēju, pirms Piegādes apstiprinājuma nosūtīšanas un jautā, vai Pircējs piekrīt iegādāties produktu par pareizu cenu vai vēlas atcelt Pasūtījumu.
8.4. Ja pareiza preces cena ir zemāka par norādītu cenu, Pārdevējs samazina pārdošanas cenu līdz pareizai cenai un nosūta preci Pircējam.
8.5. Ņemot vērā, ka preces vienmēr ir pieejamas ierobežotā daudzumā, preču cena un pieejamība var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma. Šajā gadījumā Pārdēvējam ir tiesības atteikties pārdot konkrēto preci un atmaksāt klientam veikto apmaksu uz bankas kontu 10 (desmit) darba dienu laikā. Vai piedāvāt kādu citu līdzvērtīgu produktu.
8.6. Preces informācija tiek regulāri pārbaudīta un atjaunota. Informācija var tikt atjaunota jebkurā brīdī, arī pēc Pircēja pēdējā apmeklējuma.
9. Pasūtījuma veikšanas kārtība.
9.1. Pircējs var veikt pasūtījumu skolotajam.lv pasūtījumu sistēmā vai nosūtot informāciju uz Pārdevēja e-pastu.
9.2. Pasūtījuma veikšana nenozīmē automātisku preces rezervēšanu.
9.3. Ja pasūtījuma piegādi nav iespējams izpildīt, Pārdevējam ir tiesības piedāvāt Pircējam izvēlēties līdzvērtīgu vai labāku preci. Ja Pircējs nevēlas saņemt līdzvērtīgu preci, Pasūtījums tiek anulēts, un, ja par to ir veikta samaksa, Pārdevējs atgriež naudu Pircēja kontā, no kura tika veikta samaksa par pasūtījumu 10 (desmit) darba dienu laikā pēc pasūtījuma atcelšanas.
10. Preces apmaksa, īpašumtiesības.
10.1. Pircējs apmaksā preces ar bankas pārskaitījumu uz Pārdēvēja bankas kontu (pēc rēķina saņemšanas e-pastā).
10.2. Katra prece tiks nosūtīta Pircējam tikai pēc pirkuma pilnīgas apmaksas Pārdēvējam.
10.3. Preču cenas norādītas un apmaksa notiek eiro.
11. Preču piegāde.
11.1. Pārdevējs preces piegādā izmantojot “Latvijas Pasts” un “Omniva” (turpmāk – Kurjers) pakalpojumus. Ar piegādes izcenojumiem ir iespējams iepazīties Pārdevēja mājaslapā. Piegāde tiek veikta ar Pircēja izvēlēto Kurjera pakalpojumu līdz norādītajam pakomātam.
11.2. Vēlamās preces pircējam tiek piegādātas 10 dienu laikā pēc pilnīgas preces apmaksas Pārdevējam.
11.3. Ja Pircēja pasūtījuma apstrādes laikā dažādu apstākļu dēļ izrādās, ka pasūtīta prece nav pieejama, Pircējam tiks nosūtīta papildus informācija uz e-pastu. Šis noteikums nekādā veidā neierobežo Pircēja likumiskās tiesības.
11.4. Gadījumā, ja Pircēja pasūtītās preces nav pieejamas noliktavā un tās ir speciāli jāizgatavo, un, ja šajā sakarā preču piegāde aprakstā noteiktajā piegādes termiņā nav iespējama, ka arī citos gadījumos, kad preču savlaicīga piegāde nav iespējama, un gadījumos, par kuriem Pārdevējs nevar uzņemties atbildību, Pārdevējs informē par to Pircēju pa tālruni vai e-pastā, ko Pircējs norādījis, veicot pasūtījumu, 2 darba dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs saņēmis pasūtījumu. Gadījumā, ja Pircējs ir zaudējis interesi iegādāties preci tās piegādes termiņa dēļ, Pircējam ir tiesības anulēt Pasūtījumu un Pircēja iemaksātā summa (ieskaitot transporta izmaksas) tiks atgriezta Pircējam 10 darba dienu laikā no pasūtījuma anulēšanas brīža.
11.5. Kad Pircēja pasūtītās preces ir nodotas Kurjeram, Kurjers sazinās ar Pircēju patstāvīgi.
11.6. Pircēja pienākums ir sekot līdzi kontaktinformācijas pareizībai, veicot pasūtījumu, lai izvairītos no kavējumiem un pārpratumiem, piegādājot preces. Pārdevējs un Kurjers nav atbildīgi par kavējumiem un pārpratumiem, piegādājot preces, kas radušies datu neprecizitātes gadījumā, veicot pasūtījumu.
11.8. Pircēja pienākums ir pārbaudīt preču iepakojumu. Bojāta iepakojuma gadījumā, Pircēja pienākums ir informēt Pārdevēju, nosūtot informāciju uz e-pastu. Prece, kuras iepakojums ir bojāts Kurjera vai Pārdevēja vainas dēļ, tiks aizvietota.
12. Piemērojamās tiesības.
12.1. Papildus šiem Noteikumiem pirkumu veikšanu Pārdevēja e-veikalā regulē Latvijas Republikā spēkā esošie likumi.
12.2. Ņemot vērā, ka Pārdevēja piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, pircējam veicot pasūtījumu, starp Pircēju un Pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
12.3. Domstarpības starp Pircēju un Pārdevēju tiek risinātas pārrunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, pusēm ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības padomē vai tiesā.
13. Izmaiņas pakalpojumos un noteikumi grozījumi.
13.1. Pārdevējs patur tiesības šos Noteikumus mainīt vai papildināt bez iepriekšēja brīdinājuma. Izmaiņas tiek publicētas skolotājam.lv mājaslapā un tās stājas spēkā no to publicēšanas brīža. Ja pasūtījums tika veikts, pirms grozījumi noteikumos stājās spēkā, tiek piemēroti tie noteikumi, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī, izņemot gadījumus, kad likumdošana vai šie noteikumi paredz savādāk.
14. Mūsu kontaktinformācija.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību «Parīt Būs»
Reģistrācijas Nr.: LV 40103574197
PVN reģistrācijas Nr.: LV 40103574197
Adrese: Budeskalnu iela 19, Salaspils, LV-2169
Tālrunis: 26598321
E-pasts: [email protected]
.